«Η ζωή μετά τον θάνατο» Του Κλιντ Ιστγουντ (Trailer)



Από την ερχόμενη Πέμπτη, οι αίθουσες της πόλης μας ταξιδεύουν στο... υπερπέραν. Διά των Ματ Ντέιμον, Σεσίλ Ντε Φρανς και Τζορτζ ΜακΛάρεν, οι οποίοι στους ρόλους ενός Αμερικανού εργάτη, μιας Γαλλίδας δημοσιογράφου και ενός Λονδρέζου μαθητή γυμνασίου αντίστοιχα, δείχνουν να έχουν μια κοινή σχέση με τη μετά θάνατον εμπειρία. Ταιριαστός τίτλος του μεταφυσικού δράματος: «Η ζωή μετά». Και σκηνοθέτης, καθόλου τυχαίος, ο Κλιντ Ιστγουντ, που τον προσεχή Μάιο συμπληρώνει τα 81 του χρόνια.

Οχι ότι ο Ιστγουντ είναι ο γηραιότερος Αμερικανός σκηνοθέτης εν ενεργεία. «Του ρίχνουν» ο 86χρονος Σίντνεϊ Λιούμετ, που προ διετίας μας έδωσε το έξοχο «Πριν ο διάβολος καταλάβει ότι πέθανες» ή ο 82χρονος Τζέιμς Αϊβορι, του οποίου το δράμα «Τελευταίος προορισμός» με τον Αντονι Χόπκινς, είδαμε πριν λίγους μήνες.
Απλά, ο πρώην «καουμπόι χωρίς όνομα» έχει τον τίτλο του πιο πολυάσχολου δημιουργού της γενιάς του, με μία τουλάχιστον ταινία σε ετήσια βάση - τίτλος που μοιράζεται με τον 75χρονο Γούντι Αλεν, που ήδη ετοιμάζει την επόμενη κομεντί του, «Midnight in Paris», με τους Μάικλ Σιν και Μαριόν Κατιγιάρ. Στα χνάρια τους ακολουθούν με ένα φιλμ ανά τριετία περίπου, ο 75άρης Γουίλιαμ Φρίντκιν (γυρίζει την κωμωδία «Killer Joe») και ο 75χρονος Ρόμπερτ Ρέντφορντ (προσεχώς το δράμα εποχής «The conspiratos».
Σε διεθνές επίπεδο, πάντως, το απόλυτο ρεκόρ -όλων των εποχών- κρατά ο Μανοέλ Ντε Ολιβέιρα. 102 ετών (!). Ο υπεραιωνόβιος Πορτογάλος κυριαρχεί στην ιδιότυπη λίστα πολύ μπροστά από τους Γάλλους Αλεν Ρενέ (88 ετών), Ζακ Ριβέτ (82) και Ζαν - Λικ Γκοντάρ (80), τον Πολωνό Αντρέι Βάιντα (84) και τον Ισπανό Κάρλος Σάουρα (78).
Γαβράς, Πολάνσκι και ΣκοτOι 77χρονοι Κώστας Γαβράς («Παράδεισος στη Δύση») και Ρομάν Πολάνσκι («Αόρατος συγγραφέας») είναι άλλες δύο περιπτώσεις ακούραστων σκηνοθετών της τρίτης ηλικίας, ενώ στους Βρετανούς ξεχωρίζουν ο 74χρονος Κεν Λόουτς και ο 73χρονος Ρίντλεϊ Σκοτ.
Η Ζωή Μετά (Hereafter) Trailer

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας στην σελίδα μου.

.