Valentino Rossi: Αντιμετώπιζα δυσκολία να ρυθμίσω σωστά την μοτοσυκλέτα.

Ο αναβάτης της Ducati δεν κρύβει τον προβληματισμό του
Ο Valentino Rossi δεν έκρυψε την ανησυχία του για τα αποτελέσματα των δεύτερων δοκιμών του MotoGP στην Sepang. Σε συνέντευξή του στον Αγγλικό Τύπο δεν έκρυψε τα λόγια του για την κατάσταση στην οποία βρέθηκε η Ducati συγκριτικά με τις άλλες ομάδες.

«Η κατάσταση είναι άσχημη, όχι μόνο επειδή ήμασταν στην 11η θέση αλλά και επειδή η απόσταση από τους πρώτους είναι μεγάλη,» ήταν τα χαρακτηριστικά λόγια του Valentino που φανερώνουν και κάποια απογοήτευση.
«Την πρώτη ημέρα των δοκιμών δεν τα πήγαμε άσχημα,» συνέχισε ο Rossi. «Ο χρόνος μου ήταν παρόμοιος με αυτόν που είχα κάνει στις πρώτες δοκιμές στην πίστα και η διαφορά μου από τον πρώτο ήταν περίπου ένα δευτερόλεπτο. Βλέποντας αυτά, αποκτήσαμε εμπιστοσύνη ότι θα τα πηγαίναμε καλά και έτσι προγραμματίσαμε να δοκιμάσουμε πολλές νέες ρυθμίσεις στην μοτοσυκλέτα, π.χ. στο ψαλίδι, στην ανάρτηση, στη βελτίωση της πρόσφυσης του πίσω τροχού.»

Όμως η εξέλιξη των γεγονότων δεν ήταν θετική για τον V. Rossi. Η ίωση τον ταλαιπώρησε και έτσι δεν πήρε μέρος στις δοκιμές της δεύτερης ημέρας. Ο ίδιος σχολίασε το γεγονός ως εξής:
«Ήμουν αισιόδοξος ότι θα βελτιώσουμε το χρόνο μας την δεύτερη ημέρα των δοκιμών όμως, δυστυχώς, δεν ήμουν σε θέση να οδηγήσω. Έτσι έχασα μία ημέρα και αυτό δυσκόλεψε την κατάσταση. Την τρίτη ημέρα ήμουν καλύτερα και συμπλήρωσα σχεδόν 60 γύρους.
Δουλέψαμε πολύ με τις ρυθμίσεις της μοτοσυκλέτας όμως δεν μπορούσαμε να διορθώσουμε το πρόβλημα. Δεν είμαστε ταχείς στις στροφές. Αντιμετώπιζα δυσκολία να ρυθμίσω σωστά την μοτοσυκλέτα και γι αυτό έπρεπε να μειώνω την ταχύτητά μου πριν μπω στη στροφή, για να ακολουθήσω τη σωστή αγωνιστική γραμμή. Δεν μπορούσα να οδηγήσω σωστά την Desmosedici.»

Ο Rossi αναγνωρίζει ότι ακόμα τα δεδομένα είναι δύσκολα στην Ducati και τόνισε:
«Η κατάσταση είναι άσχημη. Την τρίτη ημέρα των δοκιμών ήμουν 11ος αλλά το χειρότερο είναι πως απείχα πολύ από τον πρώτο. Ανησυχούμε πολύ και πρέπει να δουλέψουμε για να βελτιώσουμε την επίδοσή μας. Το ότι έχασα μια ημέρα δοκιμών ήταν ένα σημαντικό μειονέκτημα. Μπορούμε να κάνουμε καλύτερη την μοτοσυκλέτα, όμως η απόσταση από τη Honda είναι μεγάλη.»

Όταν ρωτήθηκε για το πώς θα λυθεί το πρόβλημα, ο Rossi απάντησε:
«Νομίζω ότι είναι θέμα ρύθμισης της ανάρτησης. Είμαστε ικανοποιημένοι με το υλικό που έχουμε αλλά πρέπει να βρούμε τρόπο να κάνουμε την μοτοσυκλέτα να λειτουργεί σωστά», κατέληξε.
Πηγή:motograndprix.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας στην σελίδα μου.

.