Πόσο λάθος κάναμε για τον Καστίγιο !! κρίμα

Ξεχνάς Εύκολα Νέρι...



«Αυτό που είδα να συμβαίνει εδώ στον Άρη δεν υπάρχει ούτε στην χώρα μου. Το κλίμα είναι υπέροχο και σε αυτό το κλειστό γήπεδο αναδεικνύεται σωστά. Έχω αγωνιστεί στον Ολυμπιακό για πολλά χρόνια αλλά αυτήν την ατμόσφαιρα δεν την έχω συναντήσει πουθενά. Πραγματικά πάντα μου αρέσει να λέω την αλήθεια. Αυτό δεν το έχω ξαναδεί. Στην εκδήλωση της κοπής της πίτας ήμασταν οπαδοί και παίκτες μια αγκαλιά. Αυτή η ομάδα με αυτή την ατμόσφαιρα είναι άδικα στην θέση που βρίσκεται».

Αυτές είναι οι δηλώσεις του Νέρι Καστίγιο που έκανε στον ραδιοφωνικό σταθμό «ΆΡΗΣ FM 92,8» μετά το ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ. Λίγες ημέρες λοιπόν μετά την άφιξη του στη Θεσσαλονίκη, αναγνωρίζει αμέσως ως την καλύτερη έδρα που έχει αγωνιστεί ποτέ στην καριέρα του το «Κλεάνθης Βικελίδης» & εκθειάζει την αγάπη των οπαδών του Άρη για τον Σύλλογό τους...

Τόσα χρόνια έχουν περάσει ρε Νέρι από την μέρα που έφυγες από το λιμάνι; Μήπως ξεχνάς εύκολα τόσο την αγάπη που σου έδειξαν οι οπαδοί του Ολυμπιακού από μικρό παιδί, όσο και το μέγεθος του ερυθρόλευκου συλλόγου σε σχέση με άλλους που μετράνε τους τίτλους τους με τα δάκτυλα του ενός χεριού; Βιάστηκες να "προσαρμοστείς" στον Άρη και να κερδίσεις τη συμπάθεια των οπαδών του; Ας το έκανες με πράξεις στο γήπεδο και όχι με τέτοιες δηλώσεις. Άλλωστε πριν από μερικά χρόνια άλλα έλεγες Νέρι (Βλ. Βίντεο). Μην μας ξενερώνεις και εσύ! Τώρα πλέον σε περιμένουμε για ακόμη μία φορά στο Καραϊσκάκη για να σου θυμίσουμε λίγο τα παλιά μήπως και συνέλθεις....


Πηγή : http://12tetragonika.blogspot.com/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας στην σελίδα μου.

.