"Έχω μια απορία βοηθήστε με"

Έχω μια απορία και θέλω να με βοηθήσετε γιατί δεν είμαι και τόσο καλός στα λογιστικά.
Είσαι σε μια πολυκατοικία και έρχετε ο διαχειριστής
 και σου λέει : " Επειδή ο ιδιοκτήτης του 6ου πήρε ένα δάνειο 800.000 euro για να αγοράσει μια γλάστρα, που βάλαμε στην είσοδο της πολυκατοικίας, τα κοινόχρηστα από εδώ και πέρα θα είναι 1000euro το μήνα για 15 χρόνια και θα τα πληρώσουν μόνο οι ιδοκτήτες του 1ου και 2ου ορόφου"

Και λες εσύ :    " Κάτσε βρε φίλε τι τρελά μας πουλάς μια γλάστρα δεν κάνει τόσα λεφτά."

Και λέει αυτός: "Μην τα λες σε μένα φιλαράκι ο προηγούμενος διαχειριστής το κανόνισε"

Και λες εσύ:     "Βρες τον προηγούμενο διαχειριστή να τα κανονίσετε εμείς τι φταίμε"

Και λέει αυτός:"Αυτό που προέχει είναι να βγούμε απ αυτή την κρίση και να πληρώσουμε τις υποχρεώσεις μας."

Και λες εσύ:     "Έχω μείνει κάγκελο"

Και λέει αυτός:  "Για αυτό και γω πήρα ένα συμπληρωματικό δάνειο για να πληρώσω την ΔΕΗ, το ανσανσέρ, την καθαρίστρια και έβαλα ενέχυρο την πολυκατοικία... και από τα 1000euro που θα μου δίνετε εσείς του 1ου και του2ου θα πληρώσω τους μισούς τόκους απο το αρχικό δάνειο των 800.000euro της γλάστρας."


Άμα έχεις τον θεό σου
1. Ποιός είναι αυτός του 6ου που δεν τον έχω δει ποτέ και γιατί ο προηγούμενος διαχειριστής τον άφησε να κάνει τέτοια πράγματα ?
2. Που τα έχει τα υπόλοιπα λεφτά απ την γλάστρα και γιατί δεν τον ξέρει κανείς ?
3. Τι σχέση έχω εγώ με όλα αυτά και απευθύνονται σε μένα (λόγο γλάστρας) ?
4. Γιατί αυτός ο βλάκας έβαλε ενέχυρο την πολυκατοικία και με ποιό νομικό δικαίωμα ?
5. Γιατί να πληρώνει μόνο ο 1ος και 2ος όροφος ?
6. Πως θα τα βγάλω πέρα για να πληρώνω 1000euro το μήνα αφού ο μισθός μου είναι 800euro?
7. Και ποιό είναι το νόημα να κάνω τέτοια θυσία αφου το χρέος μου θα αυξάνετε?

Τι τον κάνω εγώ αυτόν τον Διαχειριστή όταν μου λεει τέτοια κουλά .. μου λέτε
τι τον κάνω ?
Του λέω πόσο βλάκας είναι (μπας και το καταλάβει) του κλείνω την πόρτα στα μούτρα
και καλώ όλη την πολυκατοικία σε συμβούλιο για να δούμε όλοι μαζί το πρόβλημα που έχει προκύψει και πως θα το λύσουμε μαθαίνοντας όλες τις λεπτομέριες.
ΕΧΩ ΑΔΙΚΟ ?

Βεζιργιάννης Χρήστος

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας στην σελίδα μου.

.