ΔΙΑΨΕΥΣΗ ΚΟΥΓΙΑ

Κατηγορηματικά διέψευσε ο Αλέξης Κούγιας ότι συναντήθηκε το απόγευμα της Δευτέρα με τον Νικόλα Πατέρα. Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Παναχαϊκή παραδέχθηκε ότι αρχικά υπήρξε η σκέψη να βρεθεί με τον πρώην επικεφαλής της διοίκησης του Παναθηναϊκού, τον οποίο ενέπλεξε στο θέμα της υποκλοπής των συνομιλιών του ο Αχιλλέας Μπέος, όμως προτίμησε να πάει στην Κόρινθο για να παρακολουθήσει το παιχνίδι της ομάδας του.
“Ενημερώθηκα από τα κανάλια ότι... συναντήθηκα με τον κύριο Πατέρα. Εγώ ήμουν σε μία σοβαρή δίκη μέχρι τις τέσσερις. Και αμέσως μετά έπαιζα μπάλα, από τις 7 μέχρι τις 8:30. Το μόνο που έκανα στο μεσοδιάστημα ήταν να πάω σε ένα από τα δύο μου γραφεία, το οποίο είναι στο Κολωνάκι, κοντά στο γραφείο του κυρίου Πατέρα. Μάλλον για αυτό μπερδεύτηκαν οι δημοσιογράφοι και το περικύκλωσαν. Όμως ουδέποτε είχα ραντεβού μαζί του”, σημείωσε για τη φημολογούμενη συνάντηση ο κ. Κούγιας, που φιλοξενήθηκε στην εκπομπή “Δίκη” στον τηλεοπτικό σταθμό “Blue Sky”.
 
Όμως αυτός δεν ήταν ο μοναδικός... λάθος συναγερμός. Οι νέες εντυπωσιακές αποκαλύψεις που προαναγγέλονταν εδώ και μέρες δεν ήρθαν ποτέ, καθώς ο Αλέξης Κούγιας δεν παρουσίασε την τρίτη κασέτα που υποστηρίζει ότι έχει στην κατοχή του. Χαρακτηριστικά δήλωσε: “Δεν την έχω διασταυρώσει και έχω δώσει το λόγο της τιμής που ότι δεν θα δημοσιοποιήσω.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας στην σελίδα μου.

.