Τα πήρε άσχημα ο Ρουβάς με τον Θεοφάνους. (video)

Αποχώρησε την Παρασκευή (5/2) από το X-factor η Nikki, η νεαρή κοπέλα ήταν ένα από τα φαβορί και κανείς δεν το περίμενε. Προηγήθηκε όμως μια κόντρα για χάρη της μεταξύ του Σάκη Ρουβά και του Γιώργου Θεοφάνους.
Η φράση που άναψε φωτιές ήταν αυτή που είπε ο συνθέτης για την διαγωνιζόμενη, είπε συγκεκριμένα: ''Δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου από πάνω σου, μπορούσα όμως να πάρω τα αυτιά μου, όσο κακό κι αν σου ακούγεται αυτό'
', αναφερόμενος στην ερμηνεία της Nikki στο τραγούδι ''Bad'' του Michael Jackson.
Και παρακάτω συμπλήρωσε: ''Έχεις συνηθίσει να ακούς καλά λόγια προφανώς... φίλοι,γνωστοί, δάσκαλοι, κριτές. Όλοι τους! Μόλις σου πει κάποιος κάτι κακό κλαις τι είναι αυτό καινούργιο;'', ρώτησε ο κριτής φέρνοντας την σε δύσκολη θέση.
''Ήρθα στην πρόβα το απόγευμα και σου είπα δύο πράγματα. Από εκείνη την ώρα, ήρθαν 15 άνθρωποι να μου πούνε γιατί μίλησες στην Nikki έτσι. Τι σημαίνει γιατί μίλησες στην Nikki έτσι;''
Ο Σάκης όμως έσπευσε να την υπερασπιστεί λέγοντας του: ''Γιώργο κάνεις μια συζήτηση που δεν είναι της ώρας'' Και του απαντάει ο Θεοφάνους: ''Τι σχέση έχεις εσύ με την ώρα;'' και συνεχίζει ο Σάκης: ''Εγώ θα σου πω τι είναι της ώρας τώρα'', φανερά εκνευρισμένος!
Στη συνέχεια σχολίασαν την εμφάνιση της Nikki ο Γιώργος Λεβέντης και η Κατερίνα Γκαγκάκη, που δήλωσε πως την βρήκε εξαιρετική και πως σπάνια έχουν δει κάτι τόσο καλό στην ιστορία του show.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας στην σελίδα μου.

.