Τερματοφύλακας Νούμερο !!

Στα γήπεδα του κόσμου έχουμε δει πολλά. «Γκολκίπερ της Ντίσνεϊ» όμως όχι! Δείτε τις στολές του Ουρουγουνού που τις ράβει… η γυναίκα του!
Ο τερματοφύλακας είδωλο! (pics) 
Κατά καιρούς έχουν υπάρξει πολλοί εκκεντρικοί τερματοφύλακες οι οποίοι τραβάνε τα βλέμματα και ο κόσμος πηγαίνει στο γήπεδο για να τους θαυμάσουν. Πολλοί είναι αυτοί που ισχυρίζονται ότι «κάτι έχει» αυτή η θέση και για να γίνεις τερματοφύλακας πρέπει να έχεις… τη «δόση» σου.
Μάλλον κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με τον Pablo Aurrecochea. Ο Ουρουγουανός γκολκίπερ της Γκουαρανί από την Παραγουάη έχει ένα «θέμα» με τα καρτούν και τους σούπερ ήρωες. Όπως υποστηρίζει ο ίδιος: «Μου αρέσει να ανανεώνω την εμφάνισή μου σε κάθε ευκαιρία. Ο κόσμος των κόμικ μου δίνει πάρα πολλές εναλλακτικές επιλογές. Είναι κάτι που μου αρέσει, προκαλεί το ενδιαφέρον και αρέσει στον κόσμο».
Το αξιοπερίεργο είναι ότι τις στολές που διαλέγει δεν τις αγοράζει, αλλά τις ράβει η σύζυγός του, Noelia Viera, η οποία είναι αυτή που τον ενέπνευσε όπως τονίζει: «Αν δεν υπήρχε η γυναίκα μου για να με παρακινήσει, εγώ δεν θα το είχα δοκιμάσει ποτέ. Κάθε εβδομάδα συζητάμε ποιος θα είναι ο επόμενος ήρωας που θα βάλω στη φανέλα μου».
http://www.gazzetta.gr/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας στην σελίδα μου.

.