Χαβίτο : Καλύτερα στον Ολυμπιακό

Τους λόγους που επέλεξε να συνεχίσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό από τον ερχόμενο Ιούνιο εξήγησε σε συνέντευξή του στην «As» ο Φρανθίσκο Χαβίτο, αν και δεν κλείνει την πόρτα στην Primera Division.

Ο Ισπανός εξτρέμ δεν έκρυψε ποτέ την
 επιθυμία να αγωνιστεί στην πατρίδα του και όταν ρωτήθηκε γιατί-παρ’ όλα αυτά-έσπευσε να υπογράψει στον Ολυμπιακό, απάντησε: «Δεν περίμενα ότι θα μου παρουσιαζόταν η ευκαιρία να αγωνιστώ τώρα στην Primera Division. Η προσφορά του Ολυμπιακού ήταν πολύ καλή, γιατί είναι μία ομάδα που κατακτά το πρωτάθλημα και αγωνίζεται στο Champions League. Είχα ήδη προσαρμοστεί στην Ελλάδα και ήθελα να διασφαλίσω το μέλλον μου, αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει τελικά», τόνισε.

Όσο για τους φίλους της Λα Κορούνια που πιθανώς τον θεωρούν… περαστικό από το «Ριαθόρ», είπε: «Ίσως έχουν τους λόγους τους. Είναι φυσικό να αμφιβάλουν για μένα, αλλά δεν θέλω να κοροϊδέψω κανέναν. Ίσως θεωρούν πως θα είμαι αδιάφορος, πως θα περιμένω απλώς να περάσουν οι μήνες, αλλά σε όποια ομάδα αγωνίστηκαν στην καριέρα μου, ανέκαθεν έδινα τα πάντα. Δεν ξέρω να λειτουργώ διαφορετικά. Επιπλέον κίνητρο αποτελεί για μένα να αγωνιστώ για πρώτη φορά στην Primera Division, κάτι που δεν κατάφερα με την Μπαρτσελόνα».

Για τις πρώτες μέρες του στη Γαλικία, είπε: «Είμαι μόλις δύο μέρες εδώ κι ακόμη δεν ξέρω πού βρίσκομαι. Θα πρέπει να προσαρμοστώ και να συνηθίσω στις νέες συνθήκες. Είμαι βέβαιος πως θα τα καταφέρω σύντομα, γιατί δεν έχω και πολύ χρόνο. Ή θα το κάνω γρήγορα ή καθόλου», ενώ σκιαγραφώντας το αγωνιστικό του προφίλ είπε: «Είμαι ένας γρήγορος παίκτης, που βγαίνει μπροστά αλλά βοηθά και στην ανασταλτική λειτουργία. Παίζω στα άκρα και περισσότερο δίνω πάσες παρά σκοράρω, αλλά τώρα θα έχω περισσότερο το ρόλο του οργανωτή και θα έχβ περισσότερες ευκαιρίες να φτάνω στην αντίπαλη περιοχή. Είμαι ένας παίκτης-μαχητής».

Τέλος, αναφέρθηκε και στην ηρεμία της Γαλικίας σε σύγκριση με τη Θεσσαλονίκη. «Είναι ένα ντέρμπι της τρέλας. Το είχα συνηθίσει, αλλά είναι κάτι απίστευτο. Είναι μία μάχη μέχρι θανάτου. Εδώ στη Γαλικία τα πράγματα είναι πολύ πιο ήρεμα».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας στην σελίδα μου.

.