Να!! ένας τρόπος να κερδίσετε το Τζόκερ

Η πιθανότητα να προβλέψουμε τους χρυσούς αριθμούς είναι ανεξάρτητη και πολύ μικρή. Είναι καθαρά θέμα τύχης. Ετσι για να κερδίσω το Τζόκερ του οπάπ πρέπει απλά να έχω χρήματα για να παίζω ξανά και ξανά.
Οπότε καλύτερα θα ήταν να έχω ένα σύστημα που θα μου επιστρέφει πίσω χρήματα, ώστε να έχω
να ξαναπαίζω. Δηλαδή να κερδίζω που και που κάτι για να μην μου τελειώσουν τα λεφτά που διαθέτω.
Τέτοιο σύστημα δεν υπάρχει, όμως...
Για αυτό :
1.Παίζετε μόνο ένα απλό δελτίο.
Εάν παρατηρήσετε τα περισσότερα Τζοκερ του οπαπ που γίνονται γνωστά για τα πολλά τους κέρδη είναι δελτία με πολύ μικρό κόστος.
2.Το μυστικό είναι να μην χάνεις πολλά λεφτά.
Μικρό κόστος παιξίματος, μικρό το χάσιμο.
Όμως έστω και με μία στήλη και την τύχη σου, μπορεί να είσαι εσύ ο επόμενος τυχερός.
_____________________________________
Αν κερδίσω τι κάνω ??

Αν κερδίσετε μην το πείτε πουθενά και συνεχίστε να κάνετε ότι κάνατε και η όποια αλλαγή πρέπει να γίνει χωρίς να την καταλάβει κανένας.
Και μην ξεχάσετε να βοηθήσετε όσους σας βοήθησαν.
Βεζιργιάννης Χρήστος

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας στην σελίδα μου.

.